joggingbyxor humör
usch vilken jobbig dag, inget har gått som jag har velat och jag är nu bara sur och ledsen. 
Kom hem från Göteborg 15:25 och sedan dess har jag promenerat med Spyker, bytte om till mjukisbyxor direkt när jag kom hem och så tog jag med Spyker ut på en promenad för att lugna mig, gick tills jag inte ville stor lipa längre och då vände jag och gick hem. 
 
Nu sitter jag vid datan och har ont i huvudet, känner mig seg och är bara allmänt trött på mig själv och livet, en sådan dag med andra ord, eller en sådan vecka kanske. 
 
Yes, ikväll blir det våfflor här hemma eftersom det är våffeldagen, är inte alls sugen just nu men det är alltid gott med våfflor, när Alex kommer hem med sin data skall jag ta med mig den och lägga mig i sängen och titta på disney filmer och tycka synd om mig själv (lät som att han kom hem nu) 
 
Kram
 
Mitt nya beroende är vaniljyoghurt med lite lätt varma hallon, väldigt gott!
 
Två bilder från promenaden idag. Är så kul att ha en mobil som går att ta kort med igen!