Padda
Sitter i köket och lyssnar på julmusik, julmaten är upplockad och Malin och Ida sitter och slår in julklappar i vardagsrummet så jag passar nu på att låna Malins padda för att blogga lite snabbt innan jag skall börja hjälpa till igen. 

Vaknade upp inatt med början till öroninflammation, grät i soffan framför första säsongen utav The Vampire diaries fram till klockan 05 då smärtan äntligen gick över och jag lyckades somna fram till klockan 08:45 då Alex väckte mig och det var dags att åka in till stan. Planen var att åka till en öppen vårdcentral men jag mådde mycket mycket bättre så det blev Apoteket och sedan julhandel i några timmar, köpte de sista julklapparna och tog en fika, mysigt att spendera lite tid med bara Alex. 

Jag har slagit in alla julklappar så resten utav kvällen skall vi pynta det sista och börja förbereda maten inför imorgon. 
Imorgon kommer pappas flickvän och hennes fyra barn och skall fira jul med oss, skall bli roligt och jag hoppas att jag känner mig ännu bättre! 
Tänker spendera någon timma åt att fortsätta kolla på serien, i alla fall kolla klart på detta avsnittet och sedan kolla lite vad jag skall ha på mig imorgon. 

Vi hörs, kram!