Utgång och matkoma
Hade någon frågat mig om utgången igår hade jag nog svarat något i stil med att det var den sämsta hittills men efter att ha pratat med Sara om kvällen imorse och hunnit tänka lite så inser jag att den faktiskt var rolig. 
 
Jag mötte upp Sara i Göteborg klockan 16:30 och så kollade vi i affären innan vi åkte hem till Julia, åt grillat kött och hade trevligt. Fixade oss och drack gott innan vi åkte in till Excet så att vi var inne 23 (tror jag. minns inte riktigt vad klockan var...).
Lite och tråkigt folk där när vi kom och den första timmen men precis när Julia bestämde sig för att gå strömmade det in folk och dansgolven blev för fulla med människor. Jag och Sara hade jätte kul resten av kvällen och vi träffade massa härliga människor, jag träffade några gamla "kompisar" som det var roligt att träffa och prata med och tanken var att följa med ett gäng på efterfest men efter en liten dipp i humöret för oss båda tror jag åkte vi hem till Julia och sov. 
 
Klockan ringde 07 imorse och då fixade vi oss och åkte in till stan, köpte med oss gott från Burger King och så tog vi bussen hem. Pratade om kvällen och insåg att den hade varit rolig, nästa gång skall jag däremot säga Ja och vara mer spontan, herre man lever ju bara en gång. 
 
Sedan jag kom hem har jag sovit, ätit mycket och god påskmat, sovit lite till, ätit efterrätt och nu ligger jag uppe i min säng och äter godis och är lite bakis. 
Har precis beställt hem en ny träningströja från Nelly´s rea och jag hoppas att jag är lika nöjd över den när den kommer som jag är redan nu när jag beställt den. 
I maj skall jag dessutom springa Vårruset med Julia, Anne-lie och några andra vilket skall bli super kul, så nu blir det att sköta träningen lite bättre och ta mig ut på en joggingrunda varje dag tills dess så att jag kan jogga större delen utav loppet iallafall. 
 
 
Nu skall jag titta klart på senaste Arrow avsnittet och sedan ha Hunger games filmkväll och se alla filmerna som kommit ut än så länge, en bra kväll, fast är faktiskt party sugen, haha. 
 
Kram, kommer lägga upp bilder från kvällen sedan när Julia skickat dem :)