Lov
Lov och mycket annat skall hinnas med och jag orkar inte rent psykiskt sätta mig ner och blogga, tråkigt men så är det. 
 
I Söndags var hela familjen i Göteborg och åkte till Vindarnas tempel där vi fikade, en super mysig dag!
I morgon hoppas jag att vi kan göra något liknande då pappa är ledig efter en veckas jobb. 
 
Träningen inför VårRuset går inget vidare, tar mig ut på längre promenader varje dag och ibland två gånger om dagen men jag har för det första fått världens skoskav Under foten som gör att jag knappt kan gå och jag har börjat få ont i mina benhinnor och fotleder vilket suger, framförallt nu när jag planerat att jogga varje dag för att komma igång inför loppet, visst man måste inte springa det men jag vill väldigt gärna vara i kondition så att jag kan jogga en större del i alla fall. 
 
Nu skall jag med Ida till psykologen, eller medan hon är där skall jag passa på att handla mat, efter det åker Ida hem och så åker jag raka vägen till jobbet, super. 
 
Vi hörs när vi hörs